{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Batterivælger eller hovedafbryder defekt ?? {{forumTopicSubject}}

Mit 12 volt system er nede...Skete da jeg sluttede en nyt el toilet fra biltema til. (gjorde det over forsyningskabler ved ) lokummet knurrede mærkeligt i en kort stund, og puff så røg alt strøm. Og når jeg sætter lader på mine batterier springer sikringen i laderen med det samme.
Batterier er 6 mdr gamle og alle sikringer er intakte, og 12 volten virkede upåklageligt indtil mit nummer med toilettet.

Nogle der har et bud på hvad pokker årsagen kan være. Virker som om der trækkes en hulens masse strøm fra batterier når sikring i laderen springer med det samme.


Kommentarer på:  Batterivælger eller hovedafbryder defekt ??
  • #1   16. apr 2019 Og toilettet er frakoblet igen?

  • #2   16. apr 2019 Som Martin B skriver...... og gør det så det samme igen ?
    Men nu skal du passe på at dine ledninger i hele systemet ikke futter af, for der er helt sikkert en kortslutning et sted ( selv om toilet er nyt .. KAN det jo godt være defekt .. det har man hørt før om nogle tema ting smiley )
    Hvis der ikke er noget efter du har kopplet det fra, så gå ALLE ledninger visuelt igennem og mål gerne på dit system, vil godt nok være surt hvis der er sket noget et sted pga. et fejlagtigt toilet...... for at blive i temaet ... det vil være noget LORT ( sorry ... det er ikke sjovt .. men kunne ikke dy mig smiley )


Kommentér på:
Batterivælger eller hovedafbryder defekt ??

Annonce