{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af display på sharp køleskab 1.000 kr.
  • Lave skab 1.500 kr.
  • Vandet skyller ikke ud i mit pumpebad. Tror afløbet skal renses 1.000 kr.
  • Install 4 IKEA blinds & 2 lamps (Hedehusene 2640) 800 kr.
  • Tung beton arbejde til nedbrydning 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bornholmerkrydser
  • #1   21. feb 2013 Det ser godt nok lidt sjovt ud. Hvad mener du med at den ikke kan sejle? Er det med sejl, eller i det hele taget. Den blir nok aldrig en kapsejler, men som en motorsejler kan den vel!

• #2   21. feb 2013 hej lige umiddelbart, vil jeg mene at skruen sidder for langt midtskibs og for langt ror bagud, men for sejl tror jeg ikke der er problemer men spændt på at høre hvordan den opfører sig på vandet . det virker som om at hækken er blevet forlænget er den det?. mvh flemming.

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 17
    #3   21. feb 2013 Det ser godt nok lidt mærkeligt ud. Er du sikker på at det er lavet sådan fra værftets side? Jeg vil gætte på at kølen ikke altid har set sådan ud og at der siden blevet sat noget hjemmelavet ekstra køl på. Jeg kan forstille mig at den er meget svær at manøvrere med??

• #4   21. feb 2013 Men når alt kommer til alt, er den nok ikke særlig følsom med sidevind ;o)

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   22. feb 2013 Mange tak alle ! Måske fik jeg ikke formuleret mig helt tydeligt. Modellen på foto, er den med den om/til modellerede køl. At den ikke kan sejle er en båd-byggers udsagn og passer meget godt med jeres indlæg Forstår jeg det ret : at den er tung at manøvrere, men fin at sejle ligeud med i hård vind ?
    Et bud på en anden, mere manvøredygtig båd med sejl og indenbord motor + ståhøjde om læ for mindre personer modtages med tak. Har endnu ikke købt.

• #6   23. feb 2013 Så hvis jeg forstår dig rigtigt, er det ikke din, men bare en du har set på. Har du set på denne her?
    http://www.dba.dk/winga-752-motorsejler-aarg/id-88281810/
    Skulle jeg have noget med sejl, skulle det nok være noget som den, og prisen er vist også ok.

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    feb 2013

#7   24. feb 2013 Næh, nej, jeg havde ikke set på din Winga, som koster 5 x en bornholmer og slet ikke kan komme ind på min plads. Er dt virkelig dagens bedste indlæg ?

• #8   24. feb 2013 Hvor stor må den være og hvor meget må den koste?

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    feb 2013

#9   25. feb 2013 Skulle gerne få udvidet min plads til 250 cm. Så noget, som kan klemmes ind dér.
    Gerne under 50.000-afhængig af stand.
    ER du båd-mægler Leif ?

• #10   26. feb 2013 Peter. Hvis han var bådmægler tror jeg ikke han linkede til annoncer på dba....

Tror manden forsøger at være flink og hjælpe dig, men det kan han da nok lade være med hvis det er til gene for dig!

Idet du kigger på både som en bornholmerkrydser burde du nok alliere dig med en sagkyndig. Dens sejlegenskaber er nærmest håbløse pga af skrogfacon og undervandskonstruktion.

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    feb 2013

#11   26. feb 2013 Hej Søren. Er båd-mægler et bandeord for en mand, som har forbud mod at linke til DBA ?
    Det var netop den sære konstruktion af køl, som fik mig til at spørge hér.

• #12   28. feb 2013 Hvad med en Triss Krydser den er sejler fint og er en sikker begynderbåd uden de store skavanker http://www.dba.dk/triss-minihavkrydser-24-fod/id-89367461/

En maxi 77 kan også lige være på din plads, den er sikker og sejleegeskaberne er acceptable, de første årg. har dog problemer med med fæstningen af røstjerne så man skal sikre sig det er ordnet, og helst proffesionelt.

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    feb 2013

#13   2. mar 2013 Mange tak Morten A. Et fint bud, som jeg vil se nærmere på.

• #14   15. jun 2013 (link fjernet)

Kommentér på:
Bornholmerkrydser

Annonce