{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.979 visninger | Oprettet:

Seadoo kompressor renovering. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har denne her seadoo, som har sejlet 90 timer nu. Læste så, at efter 100 timer skal kompressoren renoveres, er det noget der skal gøres med det samme, og hvad kan konsekvenserne være hvis det ikke bliver gjort? Er der nogen som ved noget om pris eller om det er noget man kan gøre selv? smiley
Mvh Jeppe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seadoo kompressor renovering.
  • #1   24. feb 2013 Det kan du godt gøre selv. Jeg renoverede min kompresser forrige år, og den har sejlet perfekt lige siden. Og ja - jeg vil også skifte hvor hver 100 timer.
    Jeg købte renoveringskittet hos http://www.4-tecperformance.com. Vær opmærksom på, at du også skal have noget special værktøj. For mit vedkommende drejede det sig om "R&D 215 Horsepower Supercharger Tool Kit", "Bearing Support/Pusher" og "Four Pin Socket". Som jeg husker det, var den samlede pris (inkl. fragt, told og moms) omkring 3.500,-. Det bliver billigere næste gang, da jeg jo har værktøjet nu.

• #2   24. feb 2013 Super, jeg tror bare vi får kørt den ned til Jet-trade.dk en smut smiley

• #3   25. feb 2013 Ved ikke hvor i landet du er fra, men jeg har renoveret mange seadoo kompressor og motor så skriv hvis det er noget vi skal finde ud af.

Kommentér på:
Seadoo kompressor renovering.

Annonce