{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Nicolai J
Nicolai J
Tilmeldt:
5. maj 2019
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3

Optimax 75 HK 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har et spørgsmål vedrørende to Optimax modeller fra 2006. Jeg har ladet mig fortælle at 115 HK Optimax er helt den samme motor som 75 HK Optimax. Dog at 75 HK er en ned drosslet 115 HK Optimax
Kan nogle bekræfte dette?
Skulle det være tilfældet, hvordan optimeres 75 HK Optimax så til de 115 HK Optimax?
Har det skadelige effekter ved at gøre dette, hvis det er en mulighed, når de to motorer efter sigende skulle være ens?

På forhånd tak og god aften 😊


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Optimax 75 HK 2006
  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #1   7. maj 2019 Hej. Gearing er anderledes, men ikke noget en anden propel ikke kan rette op på. Jeg havde en 90hk, som blev ændret. Jeg er Ret sikker på, at det IKKE har betydning for holdbarheden. Jeg sendte min styrboks til lundins marin i Sverige. Det kostede ca 5.000.-. Jeg fik en helt anden motor;)

  • Nicolai J
    Nicolai J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #2   7. maj 2019 Jeg takker rigtig mange gange for svaret! Det var en kæmpe hjælp smiley
    Du ved ikke om der er nogle i Danmark som kan klare det?

    Jeg kom til at spekulere i om det hænger lidt sammen med en chip tuning af biler?


  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #3   7. maj 2019 Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg var rigtig godt tilfreds med resultatet, og efter sigende skulle han være en dygtig tuner. Fra jeg sendte styrboksen til jeg fik den retur gik der ca 10 dage ( tør vædde på at post nord har taget over halvdelen🤪). Men mine bedste anbefalinger til ham👍

  • Nicolai J
    Nicolai J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #4   8. maj 2019 Fedt fedt fedt, det vil jeg da lige undersøge smiley Rigtig mange tak!

  • Nicolai J
    Nicolai J Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #6   8. maj 2019 Hvor mange heste fik du ud af din 90?

  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #7   9. maj 2019 115 (det blev ikke målt), men jeg absolut ikke tvivl om at der var sket noget....

Kommentér på:
Optimax 75 HK 2006

Annonce