{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

delaminering {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil prøve reparere noget delaminering, på min terhi jolle, er der nogen der har erfaring, med det terhi glue som terhi anbefaler til dette, eller skulle jeg hellere prøve med noget west system gflex 655 ? jeg kan intet finde på nettet om resultater med terhi glue, hvorimod jeg kan se det er lykkedes for nogen med west system gflex eller 105 resin. er gflex tyndt nok til at presse ind i skroget ? nogen der har erfaringer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  delaminering
  • #1   31. mar 2013 Måske hvis du tog et par billeder af hvad det er der skal laves var det nemmere at råde dig. Din jolle er i ABS plast ik? Delaminering er vidst kun noget glasfiber gør smiley

• #2   31. mar 2013 Med delaminering mener jeg at, yder og inderlag har løsnet sig fra skummet i midten, i et område på ca 60 cm x 30 cm, terhi beskriver at man kan reparere, dette ved at bore huller og lade det tørre, og der efter sprøjte terhi glue ind, lade det tørre, og derefter reparere hullerne med terhifix samt maling til slut, jeg borede huller indefra da båden kom op i oktober sidste år, og den har ligget med bunden op siden, jeg har idag prøvet at stikke vatpinde op i hullerne, og det virker som om skummet er blevet tørt, så er nu klar til at gå videre med det, jeg spurgte efter terhi glue hos en bådeforretning, og fik den besked at det kunne jeg godt opgive, det ville ikke virke, bla fordi skummet i båden ikke ville tørre (men det virker tørt nu), derfor ville jeg gerne høre om andre havde erfaringer med terhi glue, da jeg ikke kan finde noget på nettet andet end terhis reperations beskrivelse, derimod har jeg fundet noget på west system gflex 655 hvor nogle har repareret bla, kanoer og joller med samme problem som mit, jeg tænker terhi må da bedst vide hvad der skal bruges, men bliver da i tvivl med den besked, jeg fik da jeg ville købe det, så hvis andre har dårlige erfaringer, med terhi glue, vil jeg prøve gflex, da det ikke er noget jeg kan lave om igen.

Kommentér på:
delaminering

Annonce