{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Mavimare styring. {{forumTopicSubject}}

Hello ... er der nogen her inde der kender mærket Mavimare ?
Vil gerne lave min motor brønd lidt mere ordentlig at se på, vi har alt til motor i et førings rør, med rør til styring ligger i et "loop" for at kunne følge styring af motoren.
Det "loop" vil vi gerne af med, så rør ikke ligger og flyder, så har kig på denne https://marineworld.dk/hydraulik-cylinder-mc150r.
Men er det et godt mærke ? vil man kunne bruge min Baystar pumpe ?
Som jeg kan se det er vol. nogenlunde ens på min nuværende cyl og Mavimare, er der noget jeg misser ?
På forhånd tak..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mavimare styring.
  • #1   18. maj 2019 dit link virker ikke, jeg ved ikke om dit baystar passer med men du kan helt sikkert finde en pumpe i samme fabrikat hvor slangerne ikke flytter med hvis det er det du mener

  • #2   18. maj 2019 Jeg vil helst ikke skifte slanger, de er helt nye smiley
    Pumpen virker upåklageligt .. så det er kun cyllinder på motor jeg vil skifte, og som jeg har fundet frem til har de samme olie volume som min nuværende.
    cyl koster 2500 .. og et komplet system ca 5800 .. så lidt at spare er der smiley


  • #3   18. maj 2019 det er sådan en cyl jeg er ude efter, slanger er stationere, så der er en stang der kører ud og ind ... lidt lige som med kabel ... men så i hydraulik ...

    profilbillede
Kommentér på:
Mavimare styring.

Annonce