{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

vælg af rulle. {{forumTopicSubject}}

Hej båd folk.

Skal til og i gang med at service trailere lidt. Og den trænger til nye kølruller.
Men hvad skal man vælge.
havde kikket på dem fra Biltema.
Men kan se at de kun støtter ude i enderne. Og bliver så i tvivl om de så kan holde til det. når det er en båd i størrelse af ca 1300kg.
Og hvis de ikke er gode nok. hvis skal jeg så gå efter.?
de der sidder der på nu er 200mm lang og med 14mm Aksel. Aksel kan ikke genbruges.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vælg af rulle.
  • Paw S
    Paw S Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #1   22. maj 2019 Hej jeg har haft den fra Biltema og også fra andre steder med lignende ruller og det duer ikke til den vægt du skal have på de bliver deforme og ruller dårligt ganske hurtigt. Så min mening er køb de orange kølruller fra stoltz, de er lidt dyre men det virker bare og er med metal kerne, jeg kommer i hvert fald aldrig til at bruge andet igen 🙂
    Mvh Paw

• #2   22. maj 2019 Se her, de røde forstærket og så en bøsning til din aksel

https://scandictrailers.dk/vare-kategori/koelruller-loese/

• Paw S
    Paw S Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #3   22. maj 2019 Steen b dem har jeg også haft og mener også kun de støtter i enderne hvis jeg ikke husker helt forkert 🙂
    mvh paw

• #4   22. maj 2019 Har selv lige monteret dem og båden kan nu sagtens skubbes tilbage på traileren med håndkraft ved justering af sideruller på traileren. De røde anbefaler scandic til både på Ca 1500kg..

Min båd vejer vel Ca 900 kg
    Er lidt spændt for med stsndardruller fra Brenderup var det ligesom båden var groet helt fast på traileren smiley

Så det er en væsentlig forbedring,

men ingen tvivl stolz ruller er helt sikkert toppen af poppen 👍

• #5   22. maj 2019 Super. Det endte med den røde fra skandictrailer.
    min plan var 2 af de røde til de 2 bageste. Og så 2 alm til de forreste/midten. da vægten er det største problem i bagenden grundet bla ting motor og div.
    Men det gik sku lige lidt for hurtigt med bestilling. Og fik sku kun skrevet 1 på 😬😬. Og pakken er self allerede sendt 🤯🤯

• #6   24. maj 2019 Så må du på den igen...

• #7   24. maj 2019 Jeps. Og kan ikke engang bruge dem fra Biltema. de er 10mm mindre i diameter.

Kommentér på:
vælg af rulle.

Annonce