{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.587 visninger | Oprettet:

Vand i båden??? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er som sagt helt ny på bådområdet og er ved at slibe båden ned så den kan blive malet. Jeg fandt en ekstra bundprop og det viste sig der kom vand ud af selve båden altså inde fra bådens indre hvorfor det? Er det noget med den ligger mere stabilt når man fylder vand ind i den eller hvad?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vand i båden???
  • #1   9. jun 2013 Hvis det er fra et sted med en drænprop, så er det ikke et sted hvor der skal være vand.
    Men nok i den dobbelte bund, der er ofte lidt vand der og det skal drænes.
    Men prøv at finde ud af hvor det kommer ind og tætne det sted.
    Er det saltvand ? Smag på det..
    Så ved du det er under vandlinjen, hvis ikke så kan det være ved skruer til kaleche, befæstigelser til Evt. Styrepult og andre steder over handlingen.


  • #2   9. jun 2013 Ja det var i den dobbelte bund det var i. Tror ikke jeg gider smage det for det var helt brunt smiley Jeg dræner det bare.


  • #3   11. jul 2013 Hej Michael
    Ja kom af med vandet og hold øje med løbende om der kommer mere vand i igen.
    Det at vandet er brunt og lugter er jo bare fordi det har stået derinde meget længe og betyder "måske" ikke noget når bare du får det ud MEN hvis det kommer igen så må du igang med at finde ud af hvor det kommer fra og DER vil jeg sige det samme som Jan.S SMAG på det så finder du ud af om det er salt eller ferskvand of så er det nemmerre at finde fejlen.
    MVH Hasse


Kommentér på:
Vand i båden???

Annonce