{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Yamaha v4 115hk starter dårligt
  • #1   22. jun 2013 Jeg har lige haft et problem med at min yamaha 115 hk v4 ikke ville starte.

    Men så fik jeg hjælp af en dygtig mand som justered chokkeren og rensede karburatorene og nu køre den. Men det er ikke sikkert det er samme fejl på din


  • #2   22. jun 2013 Min starter med den samme bare den lige har været startet op først! Det som om den bruger lang tid på at pumpe benzinen frem men jeg pumper på bolden til den er hård typisk 2 tryk

  • #3   22. jun 2013 Min started os fint vær gang efter swn havede været startet første gang.

  • #4   22. jun 2013 Okay ja så lyder det meget som det samme smiley får den renset og justeret kan være det er løsningen tak smiley

  • #5   22. jun 2013 Velbekommen håber det hjælper er ikke selv ekspert på det der område

  • Alexander Struve B
    Alexander Struve B Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   2. maj 2015 Hej Johnny J, kan du linke til ham der justered chokkeren og rensede karburatorene på din båd ? har nemlig selv en yamaha v4 130 hk med samme problem.. Hvad koster sådan en omgang? Mvh Alexander

  • #7   3. maj 2015 jeg ved godt at det ikke er den korrekte måde - men - min 115 V4 ganske vist en johnson har/havde samme problem. Indtil jeg prøvede følgende:
    1. pumpe bolden hård
    2. aktivere chokeren/primeren
    3. pumpe 2-3 gange mere på bolden mens chokeren er aktiveret
    så starter den stort set med det samme selvom den er dybfrossen, jeg kan mærke at bolden ikke bliver hård på samme måde når chokeren er aktiveret og der drypper benzin direkte ind i motoren ved den metode.

    det korrekte at gøre er formentligt at udskifte/renovere benzinpumpen og renovere karburatorer, jeg gætter på at det er manglende flow pga lavt tryk eller blokerede dysser. Men ovenstående virker for mig indtil jeg får taget mig sammen.


  • Alexander Struve B
    Alexander Struve B Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   3. maj 2015 Super, det prøver jeg :)! Tak!

Kommentér på:
Yamaha v4 115hk starter dårligt

Annonce