{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.604 visninger | Oprettet:

Sidepower bovpropel problemer..? {{forumTopicSubject}}

Min Sidepower SE40 siger lige pludselig som om den er faldt af og kun en fesen motor der tager omdrejninger..

Den sidder på og den drejer rundt, men den flytter intet vand.??

Der sidder nogle af de der ting som sidder på bådens bund også, men ellers virker alt som det skal..

Nogen der har en ide til hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidepower bovpropel problemer..?
  • #1   23. apr 2014 Ingen der kan hjælpe på den her??

• #3   23. apr 2014 JA den drejer rundt når jeg kigger på den og den bliver aktiveret, den lyder som en lille symaskine, men den flytter intet vand..

Jeg var selv meget overrasket over den drejede rundt, den lyder nemlig som om motoren bare kører uden modstand på og propellen så er hoppet af akslen eller hvad den nu sidder fast i..

Ja kan godt dreje den med fingrene..

Det svært at tjekke når båden ligger i vand, så har måtte først se det her med mit Gopro kamera og så en tur i vandet for at se det, men 7 mennesker stående bagpå båden..

• #4   23. apr 2014 Hvis det er ruer du mener,
    Dem der også sidder på bådens bund.
    Så kan ruer på propellen gøre den næsten virkningsløs og den vil kavitere helt vildt og kun skumme i vandet, men ikke rigtigt flytte noget.

• #5   23. apr 2014 Se nu har vi måske fat i noget af en fornuftig forklaring..

Har sgu ikke tænkt over at ruerne kan gøre noget ved den, dog er den ikke helt smurt ind i dem da jeg kiggede sidste sommer, nu ser den nok knap så pæn ud.

Hvordan får man dem af under vand, er det en umulig opgave??

Den gør nemlig som du siger skummer vandet og larmer, men den mangler den rigtige lyd som når den virkelig arbejder og flytter vandet..

Skal dog lige siges at den var ikke mere end få måneder gammel da det skete, så lyder næsten også underligt de kan sætte sig så hurtigt.

• #6   24. apr 2014 Det kommer an på årstiden, de kan sætte sig på 14 dage hvis forholdene er optimale.

• #7   24. apr 2014 Ved ikke hvordan de lever bedst.. Men det helt sikkert en ting der kunne være skyld i noget af det.

Men skal have den banket af på en måde, men nu må jeg lige se om de er groet helt til. smiley

Kommentér på:
Sidepower bovpropel problemer..?

Annonce