{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Bjarke H
Bjarke H
Tilmeldt:
30. jul 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Parsun 9.8 karburator Problemer / spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej bådgalleri..
Jeg har lige i dag skildt min Parsun 9.8 påhængsmotor ad, fordi jeg ville fjerne en "begrænsning" vi fik af vide der var da vi købte den.
Nu kan jeg dog ikke huske hvor den begrænsning skulle være, men jeg har her et par ting jeg håber i vil svare på! smiley

1. Jeg pildte studsen af som går fra karburatoren til cylinderen. Der inde ser jeg noget meget tyndt metal som er kryllet sammen og lagt ned i nogen riller (ikke i studsen men inde på cilynderen). Hvad er dette?

2. Jeg pildte bundkaret af min karburator hvor jeg ser hoveddysen og ved siden af en skrue som jeg prøver at pille af, inden under ser jeg en anden dyse. Jeg kan ikke forstå at den er dækket til af en skrue? det ligner slet ikke at den er i brug, kan dette passe? er det evt. en begrænsning?

3. Der er noget i svømmeren som ligner benzin, ikke ret meget bare et lille lag. Skal dette være der eller er det fordi at min svømmer er utæt og skal skiftes?


Håber i vil hjælpe.
Mvh. Bjarke Hansen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Parsun 9.8 karburator Problemer / spørgsmål
  • #1   30. jul 2013 Der er ikk en begrenser på din motor..ikk noget du får noget ud af og fjerne..den har di heste den er opgivet til og mere får di ikk ud af den.har haft et par stykker af dem og di køre bare..bare du ikk begynder og skruge unødigt,,det holder di ikk til..så Nixon pille smiley

  • #2   31. jul 2013 den dyse som sider under plastknoppen er sikkert din lowspeed dyse.. den fødes via hoveddysen, derfor ser det ud som den er blændet af...
    og som henrik skriver... er du i tvivl så lad være med at pille...det bliver bare dyrt i længden


Kommentér på:
Parsun 9.8 karburator Problemer / spørgsmål

Annonce