{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.186 visninger | Oprettet:

Lille jet båd vs lille motor båd. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og overvejer, at få et vinter projekt hvor jeg gerne vil sætte en båd i stand til næste sommer.
Det skal være en lille båd, på omkring 12-14 fod, men jeg ved ikke endnu om jeg skal gå efter en jet båd eller motor båd, jeg er mest lun på ideen omkring en jet båd, men er der stort pris forskel på at "bygge" en båd om det er jet eller motor?

MvH Christopher


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Lille jet båd vs lille motor båd.
  • #1   8. aug 2013 Det skal blot være en båd til 2 3 personer og der må gerne være lidt fart på den.

  • #2   8. aug 2013 det er i hvert fald nemmere at finde en påhængsmotor og sætte på sit projekt

  • #3   8. aug 2013 Der er flere der har brugt en passende lille billig speedbåd, som den på billedet, og købt en ældre vandscooter, og taget motor og jetdrev, og bygget det ind i speedbåden..

    Det er den nemmeste måde at gøre det på, og også den billigste..

    Held og lykke med projektet..


    profilbillede
  • Kim H
    Kim H Tilmeldt:
    jul 2010

    Følgere: 1 Både: 2 Svar: 2
    #4   8. aug 2013 der er lidt forskel på jetski og jetbåd, min har en skrue i tunnelen, hvor ski har en snegl, tror det gør at man får mere bundtræk med skrue i tunnelen. men er ikke ekspert.. smiley
    held og lykke med din søgen..
    og jet er for lækkert.. så bare kom igang.. smiley
    (link fjernet)


  • #5   9. aug 2013 Jet-både er kanon sjove at sejle i. Find sådan en smiley

  • #6   9. aug 2013 De lidt ældre jetbåde (som min) kan godt være lidt svære at finde reservedele til her i Europa, og de små Bayliner Jazz og lignende, synes jeg ser ud til at være lidt ustabile. (Der har ihvertfald været flere defekte til salg over de sidste par år) Jeg har ikke erfaring med de nyere Sea Doo Sportster eller Yamaha Excider og lignende, men det er vist også en HELT anden prisklasse.
    Når det så er sagt, så er jetbåd det sjoveste legetøj der findes, og du får ikke det samme spark i røven af en båd med skrue, som en med jetdrev. Har du mod på det, er der et par stykker i stil med min til salg til en rimelig pris i Sverige. Det kunne være sjovt med lidt flere af dem herhjemme. Held og lykke med bådjagten...


Kommentér på:
Lille jet båd vs lille motor båd.

Annonce