{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.059 visninger | Oprettet:

garmin echomap 50s {{forumTopicSubject}}

hej baadgalleri

jeg har fornyligt købt mig en Garmin echomap 50s kortplotter/ekkolod, men jeg har så fået en masse waypoints jeg gerne vil have smidt ind på den, men jeg synes det tager lang tid og sidde og trykke det ind via kortplotteren, så jeg ville høre og der nogle skarpe drenge der har nogle god måder til det går lidt hurtigere, hvordan man kan gøre det hurtigere, så kom med nogle forslag jeg er meget åben
hvis i selv har nogle i storebælt må i også gerne smide et link med dem (fiskeri)

tak på forhånd

Mvh Nicklas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  garmin echomap 50s
  • #1   11. nov 2013 Er der ikke så du bare kan taste pos ind (tallene).
    Da jeg fik min garmin 620 plotter sad jeg og fumlede med at finde stederne på kortet for så at lave et waypoint men så fandt jeg ud at man bare kunne taste cordinaterne ind og lave waypoints sådan og så tog det ikke lang tid.


  • #2   11. nov 2013 jo det kan jeg også godt men jeg synes godt nok det tager lang tid, det kunne godt være der var en hurtigere måde smiley

  • #3   11. nov 2013 Mener at evt garmin homeport skulle kunne det. men da man skal have sit kort i en kortlæser via PC har jeg aldrig afprøvet det. med at sætte VP ind men mange roser det? bare en OBS


Kommentér på:
garmin echomap 50s

Annonce