{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tvivlsom jolle
  • #1   31. aug 2019 rens detgodt og lig en glasfiber måt på og det sejler igen

  • #2   1. sep 2019 Kan sagtens blive god igen.
    Slib maling og gelcoat væk så du har rå glasfiber at støbe den nye glasfibermåtte på, fjern Ca 5-7cm omkring skaden så du har noget binde på.
    Til sidst giver du det epoxy primer eller topcoat


    profilbillede
  • Bjarne N
    Bjarne N Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 43
    #3   1. sep 2019 Gå på nettet under reparation af glasfiber, og der er flere rigtig gode artikler om korrekt håndtering af glafiber mht. temperatur hærdetid Epoxy vs polyester og forskellige teknikker- siden du spørger, tænker jeg at det er lidt "nyt land" for jer og derfor er baggrundsviden en rigtig god ting- Det er overhovedet ikke vanskeligt- hvis man bare overholder nogle få spilleregler - hvis ikke i kan finde noget relevant, har jeg downloadet en del om emnet, som jeg gerne deler.
    MVH BSN


  • #4   1. sep 2019 Synes det på dit billede ligner at det er en træbåd - hvis det er tilfælde vil jeg på det kraftigste fraråde at lægge glasfiber på.
    Eneste rigtige måde er at fjerne det dårlige (evt. rådne) træ. Slib med sandpapir hvis det bare er overfladen og giv det så et par gange maling.
    Hvis der er dybere problemer, så skal der mere gennemgribende reparation til hvis det dårlige træ skæres væk og erstattes med nyt frisk træ.


  • #5   3. sep 2019 det er dobbelskroget glasfiber med træ skelet er jeg ret sikker på

Kommentér på:
Tvivlsom jolle

Annonce