{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
14. aug 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Hjælp til vandscooter {{forumTopicSubject}}

Hej er ved at kigge på en vandscooter som der skal ha stillet tænding for at kører optimalt, det er en seadoo 2 takt og ikke en af de nye men en ældre sag

Er det nemt at stille tænding på sådan en eller er det ikke noget at købe ??

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til vandscooter
  • #1   21. maj 2014 hvad med at sælger sørger for at stille tænding,det kan jo være det ikke kun er tændingen den er galt med og nej det er ikke svært at stille tænding,man skal bare have en(link fjernet) til at gøre det med.men pas på med at købe katen i sækken,for det kan blive en dyr omgang at renovere,der er rigtig mange ting som den kan fejle,har selv været turen igennem,jeg regner med at det er den her du har kik på (link fjernet) har selv en magen til http://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/teknik_projekter/2673-vandscooter_seadoo_sp_1989_renovering

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   21. maj 2014 Okay jeg må prøve at hører ham og hvis han ikke vil finder jeg en anden for vil ikke til at renovere en og ja det er den der jeg har set på

  • #4   21. maj 2014 rasmus hvis du skal have en gammel vandscooter,så skal man selv kunne lave den,eller kende nogen som kan,for ellers kan det blive en dyr omgang at stifte bekendskab med,så sørg for at have en med ud og kik på vandscooter,som har forstand på det,der er mange ting de kan fejle og tro mig det koster og husk altid at prøv den i vandet,den kan lyde godt på land,men når den får belastning på i vand,kan sagen være en anden.

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #5   22. maj 2014 Jeg er mekaniker så kan godt lave dem selv og skal huske at prøve dem

  • #6   22. maj 2014 En kompressionstest er osse altid en god indikator på om det er en sund motor.

Kommentér på:
Hjælp til vandscooter

Annonce