{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Motor indstrumenter {{forumTopicSubject}}

Yamaha 60 hk 2 takt fra først 90 som sidder på netop hentet båd,der sidder div motorindstumentre som nok har fulgt med motor det let digitale og en med time tæller og en tankmåler men i annonce stor en ledning fejl så de virker åbenbart ikke, fra at tænke pyt til nu hvor fanden skal jeg starte,nogen gode råd eller er der kun den helt hårde vej,eller evt et fif på noget system evt er kendt med


Kommentarer på:  Motor indstrumenter
  • #1   20. sep 2019 Virker de alle ikke eller kun nogle af instrumenterne? Det var måske et sted at starte?

    Ellers ville jeg gå ledningerne igennem fra motor til instrumentbord og rense stikforbindelser med kontaktspray og evt fint sandpapir. Og checke for løse og knækkede ledninger.

    Timetælleren skal vel "bare" have strøm fra tændingskontakten, omdrejningstælleren +/- og et signal fra tændingen og tankmåleren +/- og et signal fra tankføleren? Jeg tror hvert instrument er ret simpelt forbundet hvis du graver ind til det.

    Held og lykke med "das Boot"... skal vi ikke se den?


  • #2   20. sep 2019 Har de virket på den ?
    Vi har lige købt en sprit ny Yamaha og så nye digitale instrumenter til den, der skulle så også købes div. sensorer der skulle sættes på motor for at de virkede som de skulle..
    så det kunne jo være at det er sensorer ikke dutter eller mangler !


  • #3   21. sep 2019 De har helt klart virket og er lidt i tvivl om time tæller virker endnu skal lige have den i vandet

  • #4   21. sep 2019

    profilbillede
  • #5   21. sep 2019 Er der en på Fyn der kunne have mod på at kigge lidt på de instrumenter selvfølgelig mod betaling

Kommentér på:
Motor indstrumenter

Annonce