{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.833 visninger | Oprettet:

Mercruiser 3.0 fra 07 - tomgang {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har købt en båd en en 3.0 indenbordsmotor i.
Der er monteret et "elastik" ved gaskablet for at galskaber bliver trukket tilbage og motoren går med lavere omdrejninger ved tomgang. Se billede.

Er der nogen der ved hvad det er for en del man har erstattet med dette elastik?

Jeg er ikke vant til den den motor så er helt på bar bund.

Håber i kan hjælpe

Tak??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercruiser 3.0 fra 07 - tomgang
Kommentér på:
Mercruiser 3.0 fra 07 - tomgang

Annonce