{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

trailer spil, problemer. {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har et problem med min trailer, det er at selve der hvor spillet sidder, er ca 40 cm lavere end krogen på båden. det vil sige båden ikke bliver trukket op, med derimod ned, når den skal op på båden.
det er en indespension trailer, hvor spillet ikke kan skydes op og ned som en brenderup.
Nogen der ved om man kan købe sådan en ny "spilholder" eller om man selv skal hitte på noget.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trailer spil, problemer.
Kommentér på:
trailer spil, problemer.

Annonce