{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.014 visninger | Oprettet:

hydraulisk trimflaps {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan forklare mig lidt om dem er det, det samme som motor trim eller er erstatning for det. Giver de mere fart eller brænstofs økonomi? Hvad er der og vide om dem hvor store bør de være til en 17 fod norsk skibsplast sea master med en volvo 115 hk. Savner lidt fart da jeg kun sejler 19 knob og har z drev men ikke trim.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hydraulisk trimflaps
  • #1   19. jun 2014 de virker som smart taps men kan reguleres via 2 knapper . kan ikke erstatte trim.
    men kan i nogle tilfælde hjælpe

• #2   19. jun 2014 Hvad er deres primær funktion

• #3   19. jun 2014 Hvad er bedst smart tabs eller trim flaps ?

• #4   19. jun 2014 primært at få båden i plan hurtigst muligt og holde balance , side vers.... hvad er bedst... det er en smags sag

• #5   19. jun 2014 Okay kan se du har været inde og skrive på mit andet indlæg

hvordan kan jeg få flere knob
    i går kl. 21:51

Har en norsk skibsplast sea master 17 fod den er med en volvo penta b20 115 hk, den sejler ca 19 knob og kunne godt tænke mig af få den hurtigere. Hvis muligt og uden motor skift. Hvordan eller hvad kan jeg gøre?
    Har hørt man kan skifte skruen/proplen og opnå højere fart, er dette konrekt?

Og har hørt man kan opnå højete fart via trim, Er dette korekt?

Mit trim virker ikke optimalt tror jeg, den vil ikke trimme under sejlas hydrauliken køre men der sker ikke noget men det virker når båd ligger ligger stille. Hvad er dit forslag få at få flere knob. Tænker selv en større 4 bladet rustfri porpel med højere stigning hvor mang ville det kun give mig tror du? Eller har du andet forslag

Kommentér på:
hydraulisk trimflaps

Annonce