{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garmin gpsmap 421s
  • #1   28. jun 2014 Det skal købes ved siden af, og det koster kassen...

• #2   28. jun 2014 Hvorfor står der så at der er kort i den ? Nok et dumt spørsmål men er det ikke ligesom en gps man har i bilnen bare til søs...

• #4   28. jun 2014 Jeg kan ikke se linket, men de nye Garmin 421S de sælger hos Marinetorvet, til under 3000,- er uden kort..

Og de er ikke noget at skrive hjem om, skærmen er meget lille, og den kan være tricky at bruge, indtil man har sat sig grundig ind i den..

• #5   29. jun 2014 Jeg vil sige at en Garmin 421s har en alt for lille skærm, til at man får den store nytte af den! Min. er absolut 521s/526s - men allerhelst en endnu større, men selvfølgelig også dyrere smiley

Alternativt en Garmin echoMap 50s som er en nyere model, men uden de store opgraderings muligheder... Eller måske en Lowrance Elite 5 HDI som også kan findes til rimelig fornuftige priser, jeg kan dog bedre lide Garmin's søkort og muligheder med det.

• #6   30. jun 2014 Jeg har en 421s med vision kort. Fungere ganske udemærket. Bruger den sammen med Garmins fuel sensor min AIS modtager, og NMEA2000 netværk. Planlægger dog ruten hjemmefra via Homeport PC programmet.

• #7   30. jun 2014 Valget faldt på en garmin gpsmap 526s som de havde på tilbud ved herning trailer og bådcenter. Så nu skal den bare lige monteres i båden... smiley

Kommentér på:
garmin gpsmap 421s

Annonce