Kød af warrior 165 {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Jeg går med tanker om at købe en Warrior 165... den skal primært bruges til fiskeri, i Storebælt og Øresund, men kunne også godt tænke mig at bruge den til at trække lidt ring med. Vil dette være muligt?
Jeg kan ikke rigtig finde så meget information omkring denne båd herinde hvilket jeg ikke rigtigt kan forstår...
Når men min søgen har bagt min frem til denne: http://www.dba.dk/warrior-165-hardtopbaad-aarg/id-1008371248/
(som sjovt nok er det den eneste)
Har været nede og kigge på den i dag og synes den ser okay ud den har nogle skader på plastik delene indv. i båden udv står den flot....
Men Honda motoren kan ikke gå i tomgang siger sælger, han siger også at den "bare" er karburatorerne skal renses hvilket jeg kan se på youtube ikke er det sværrest i verden.
Det skal siger at den kan går vis den får lidt choker...
Sælger siger desuden at hele benet er blevet skiftet for 3 år siden da der var knækket en split inde i gearet.
har ikke været ude og prøve sejle den endnu så ved ikke det præcise problem omkring motoren...
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 8 Både: 2 Emner: 54 Svar: 575
okt 2011
Jag vill tipsa om en annons på Blocket
http://www.blocket.se/vi/53898322.htm
I bunden af annoncen er et link til mere info om bådtypen.
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 31
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det skal der til også siges at han kun har haft den i 3 uger, da han siger han købet den fordi han var bange for at den anden båd som han også har på dba ikke kunne ligge ved hans badebro... men det kunne den så godt...
så det hele virker lidt mærkeligt.
men er der andre både der minder og Warrioren?
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 11 Svar: 460
med 50 hk springer den ikke ud af vandet , men du vil kunne trække en ring
til sjov på vandet vil jeg mene den skal have 75 hk som min
der er flere til salg
(link fjernet)
(link fjernet)
nicolai
okt 2011
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2