{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

Mads N
Mads N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kød af warrior 165 {{forumTopicSubject}}

Hej bg

Jeg går med tanker om at købe en Warrior 165... den skal primært bruges til fiskeri, i Storebælt og Øresund, men kunne også godt tænke mig at bruge den til at trække lidt ring med. Vil dette være muligt?
Jeg kan ikke rigtig finde så meget information omkring denne båd herinde hvilket jeg ikke rigtigt kan forstår...

Når men min søgen har bagt min frem til denne: http://www.dba.dk/warrior-165-hardtopbaad-aarg/id-1008371248/
(som sjovt nok er det den eneste)

Har været nede og kigge på den i dag og synes den ser okay ud den har nogle skader på plastik delene indv. i båden udv står den flot....

Men Honda motoren kan ikke gå i tomgang siger sælger, han siger også at den "bare" er karburatorerne skal renses hvilket jeg kan se på youtube ikke er det sværrest i verden.
Det skal siger at den kan går vis den får lidt choker...
Sælger siger desuden at hele benet er blevet skiftet for 3 år siden da der var knækket en split inde i gearet.

har ikke været ude og prøve sejle den endnu så ved ikke det præcise problem omkring motoren...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kød af warrior 165
  • #1   29. jun 2014 Hvis det "bare" er et spørgsmål om rensning af karburator, så lad da sælger stå for det. Enten vil han sælge eller ej. Det er købers marked!

• #2   29. jun 2014 Der er også en enkelt på Blocket.

Jag vill tipsa om en annons på Blocket
    http://www.blocket.se/vi/53898322.htm

I bunden af annoncen er et link til mere info om bådtypen.

• #4   29. jun 2014 ellers prøv småbådsklubben hjemmeside der plejer da at være et par stykker til salg

• Mads N
    Mads N Tilmeldt:
    jul 2013

#5   29. jun 2014 Tak for de mange svar...
    Det skal der til også siges at han kun har haft den i 3 uger, da han siger han købet den fordi han var bange for at den anden båd som han også har på dba ikke kunne ligge ved hans badebro... men det kunne den så godt...
    så det hele virker lidt mærkeligt.
    men er der andre både der minder og Warrioren?

• #6   29. jun 2014 en warrior sejler godt . du får al den fiskeplads du skal bruge , og lidt til

med 50 hk springer den ikke ud af vandet , men du vil kunne trække en ring

til sjov på vandet vil jeg mene den skal have 75 hk som min

der er flere til salg

(link fjernet)

(link fjernet)

nicolai

• #7   29. jun 2014 Den sidste på småbåds klubben er den fra Blocket. Ift kursen er den vidst billigst i svenske kroner.

• Mads N
    Mads N Tilmeldt:
    jul 2013

#8   29. jun 2014 Når den på dba blevet solgt kan jeg se... Så jeg må videre med søgen efter sådan en... Tak for de mange svar

Kommentér på:
Kød af warrior 165

Annonce