{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Buzz alarm mercury 100hp {{forumTopicSubject}}

har købt en "defekt" 100hk 4cyl mercury. sælger kunne ikke få gnist.. har repareret noget gøgl han havde lavet med dødemandsknap i håndtaget og skiftet sikring. nu har jeg gnist.
så langt så godt

men lige så snart jeg sætter tænding på begynder buzzeren at larme. På min 90'er stopper den efter et par sekunder altså¨så man ved at den virker. men her bliver den ved.. eftersom den gør det allerede når motoren er kold mistænker jeg olieføler, men er denne bare en switch man kan kortslutte eller er det en variabel modstand, der er ikke gennemgang når jeg måler med ohmmeteret.
skal nævnes at det ikke er en konstant tone men at den skifter mellem 2 toner høj-lav-høj-lav-høj-lav osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Buzz alarm mercury 100hp
  • #1   3. jul 2014 hvis den har intern olie tank kan sensor være død...ellers er det sensor forvarm motor... men den plejer at være 1 konstant tone

• #2   3. jul 2014 ja tak så langt er jeg med smiley
    men er det bare alm slutte/kontakter der laver alarm når der er gennemgang eller når der ikke er gennemgang
    i så fald kan jeg jo prøve at kortslutte de 2 ledninger til oliebeholderen, men vil helst ikke risikere at ødelægge alarmmodul, hvis det er en variabel modstand den føler

• #3   3. jul 2014 kan ikke huske det i hovedet.. kan kikke i bogen i morgen hvis du finder serie nr på den

• #4   5. jul 2014 Update: der fulgte et andet alarm modul med sammen med tændingskomponenter osv, så skiftede alarmboksen og nu virker alarmsyystemet som det skal smiley
    Da hele tændingssystemet er blevet skiftet går jeg ud fra at jeg skal have indstillet tænding, er der nogen der kender procedure for dette tænker at der er et sted på blokken der er en streg eller noget man stiller efter, og hvilken cylinder måler man på?
    eller skal man investere i en rep manual?

• #5   5. jul 2014 haha mærket er i dækslet som jeg ikke havde på smiley

Kommentér på:
Buzz alarm mercury 100hp

Annonce