{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Kaburator problemer {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg tror min karburator er stillet forkert da den går ujævnt i tomgangen . Det er ikke kondens i benzinen, der er nye tændrør osv så derfor tror jeg at min karburator står forkert hvordan og hvad stiller man på sådan en det er en 6 benet 205 hk mercury????????


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kaburator problemer
  • #1   7. okt 2006 hej cem det kan også skyldes hvis du har lidt for meget olie i benzinen. vi har en mercury 135hp v6 og den går os ud i jævnligt i tomgang når vi har for meget olie i. fandt vi ud af engang ved en fejl. skal ik kunne sige om det er det. kan jeg næsten ik tro. men chancen er der. eller skal den bare stilles i tomgang. kan os forekomme.

    patrick.


  • #2   7. okt 2006 Har du prøvet at adskille og rense karburatoren?
    Med tiden samles der jo skidt i svømmerhuset. Det er tæt på umuligt at undgå.

    Mvh. Mikkel


  • #3   7. okt 2006 Nu er det vist en indenbords mercruiser V6 han taler om her... så glem alt om olie i benzinen og synkronisering af dine karburatorere.. der er en og ja.. prøv først at rense den godt igennem.. tjek dyser, kontrolere om din choker slår helt fra. kontrolere også dine tændkabler... hvis ikke du er helt skarp i justering af karburator syntes jeg du skal få lidt prof hjælp.. det kan bedst svare sig i den sidste ende..

  • #4   8. okt 2006 Ok i skal ha tak vender tilbage når jeg har prøvet det

Kommentér på:
Kaburator problemer

Annonce