{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.444 visninger | Oprettet:

Kawasaki 650sx hjælp! {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe
Min jetski sejler og starter super fint de første 5min
Men der efter taber den alt trækkraft, og går ud hvis jeg ikke holder gassen i bund,
Hvis jeg venter et kvarter ca kan den sejle 5min igen
Jeg har skiftet tændrør
Renset kaburator
Og givet det lidt sprit i tanken for konsens men det hjalp ikke?
Er der nogen der har en ide til hvad det Lan være??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki 650sx hjælp!
Kommentér på:
Kawasaki 650sx hjælp!

Annonce