{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.288 visninger | Oprettet:

ottoto
ottoto
Tilmeldt:
7. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Mont. af rorføler på en 50 hk honda {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har tænkt mig at montere en rorføler på min påhængsmotor,
denne skal køre sammen med min Sportspilot som sidder på en ratpumpe.
Ledningen fra rorføleren har kun 2 ledninger samt en skærm, men sportspiloten har et stik med 4 ledninger. Er der nogle som har en god ide med monteringen på motoren...

Mvh/Preben


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mont. af rorføler på en 50 hk honda
Kommentér på:
Mont. af rorføler på en 50 hk honda

Annonce