{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spar 2 jolle
  • Jens T
    Jens T Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   20. apr 2015 Hej.

Jeg ved ikke lige hvad en Spar 2 jolle kan bære, men en 14 Hk er mere end rigelig stærk.. 5-6-7 HK er nok mere passende, så en en cylindres Marstaller er nok mere hensigtsmæssig. Naturigvisk kan de også være en Korsør eller anden motor...
    Men du skal nok være opmærksom på at din skrue er beregnet til en Vire der jo er en 2 takter og derfor går langt hurtigee end en 4 takter som 5-6 Marstallere er.
    Du kan dog også finde en 2 Hk Marstal, men så er det vist en 3 Hk.Den vil passe på skruen og sikkert også kunne trække båden.

Jeg har selv en 14 fods damjolle jeg skal have monteret min 5 Hk Marstal motor i. Så projekterne ligner jo lidt hinanden smiley
    Måske min er en Spar 2 jolle, jeg har ikke nogen data på den men den er i ren glasfiber og dammen har aldrig været åbnet.
    Jeg skal have lavet et ror til min, da jeg ingen har. Kan jeg lokke dig til at sende mig nogle billeder af dit ror, gerne monteret på jollen??

MVH Jens

profilbillede
  • #2   20. apr 2015 send mig en mail sholthusen@gmail.com

du kan se om du har en spar 2 hvis den har et spar mærke med et 2 tal i stævnen

Kommentér på:
Spar 2 jolle

Annonce