897 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Påhængsmotor starter ikke"
Påhængsmotor starter ikke
Da jeg skulle søsætte min båd med en 40 HK mainer Four stroke pH motor, kom jeg til at vende batteri forkert, og satte derved plus til minus og omvendt. Motor kunne ikke starte.. nu har jeg åbnet hj...
Da jeg skulle søsætte min båd med en 40 HK mainer Four stroke pH motor, kom jeg til at vende batteri forkert, og satte derved plus til minus og omvendt. Motor kunne ikke starte.. nu har jeg åbnet hj...
Skrevet af: Morten D - 6. jun 2024
Min Påhængsmotor starter ikke
Hej Jeg er ikke den store mekaniker. Jeg har fået en Johnson 5,0 påhængmotor 2 takt som har stået i en kælder i 1,5 år. Den var tør i tanken. Fyldte blandingsbens på og træk og træk uden start. ...
Hej Jeg er ikke den store mekaniker. Jeg har fået en Johnson 5,0 påhængmotor 2 takt som har stået i en kælder i 1,5 år. Den var tør i tanken. Fyldte blandingsbens på og træk og træk uden start. ...
Skrevet af: René T - 24. jul 2017
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 600 kr.
- lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
- Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
- Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
- Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
- Samle børneseng og børnereol 205 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Påhængsmotor starter ikke efter at være gået på grund