{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Opbygning af Bænk bagerst
  • #1   3. nov 2019 Det er jo med til at stive båden af, så fjerner du det markerede skal du støbe det behørigt op i glasfiber, så båden bevare sin stivhed.
    Nu vil det jo afhænge en del af hvor stor motor du sætte på, hvor kraftigt du skal lave det.
    Du skal også have det op i samme højde, så du ikke risikere at hækbølgen komme op i båden, vær også opmærksom på at motoren skal kunne være der, så den kan dreje, og tiltes helt op.

• #2   3. nov 2019 Hej Jens jeg er med på alt hvad du siger smiley Du kan se lidt mere i fotoalbum , den sejler med en gamle 50 hk . og der er rigelig plads til at tippe motoren .
    Planen var at ryg lænet skulle nå op på Niveau med Resten af den øverste flade smiley

• #3   3. nov 2019 DU kan se her der er satme meget plads fra kant til motor . og det er lidt synd .

profilbillede
  • #5   5. nov 2019 Tænker det samme med min 510er men nu har jeg dog fjernet bænkene så må nok undlade at fjerne mere.. men følger helt sikkert med og ser hvad du finder ud af for det det er meget plads der er spildt der..

profilbillede
  • #6   6. nov 2019 Du har da godt nok noget plads der ja smiley . Du skal være velkommen til at følge, der sker dog ikke det store før temperaturen igen er til at arbejde med glasfibre.

• #7   8. nov 2019 Nej det er lige køligt nok til det nu..

Kommentér på:
Opbygning af Bænk bagerst

x