{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.412 visninger | Oprettet:

sære startproblemer?!? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle herinde som kan forklare mig hvorfor min båd ikke vil starte, når den kommer i vandet?
Når man trækker den op vil den godt starte, noget siger mig at modtryk i benet bliver for højt? da det er når benet med indbygget udstødning i.

har også hørt at det kan være noget med at den trækker stel igemmen havvandet?

der er tale om en volvo penta aq170 med 270 drev 6 cyl indenbords benzin motor
på forhånd tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sære startproblemer?!?
Kommentér på:
sære startproblemer?!?

Annonce