{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.404 visninger | Oprettet:

sære startproblemer?!? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle herinde som kan forklare mig hvorfor min båd ikke vil starte, når den kommer i vandet?
Når man trækker den op vil den godt starte, noget siger mig at modtryk i benet bliver for højt? da det er når benet med indbygget udstødning i.

har også hørt at det kan være noget med at den trækker stel igemmen havvandet?

der er tale om en volvo penta aq170 med 270 drev 6 cyl indenbords benzin motor
på forhånd tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rydning af ukrudt på perlegrus belagt parkeringsplads foran villa samt i rosenbede foran villa. Rivning af pladsen 700 kr.
  • fjernelse af ukrudt mellem fliser 800 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 700 kr.
  • Ophæng af gardiner 500 kr.
  • Hanging tasks…shower rod, light 1.600 kr.
  • Repetition af plæneklipper 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sære startproblemer?!?
Kommentér på:
sære startproblemer?!?

Annonce