{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adskille det her #HJÆLP#
  • #1   20. dec 2014 masser af varme og tålmodighed...eller køb et nyt ben

• #2   20. dec 2014 Hej Peter

Det er noget møg at skille ad. Jeg måtte opgive på min gl Mercury, som er samme motor. Endte med hele benet af.
    Måske kan du komme til at skære bolten over så du om ikke andet kan få ophænget af.
    Kan ikke huske om jeg har en bolt liggende, men har diverse stumper inkl ben, hvis det er. Godt nok i sort da det er Mercury.

• #3   21. dec 2014 Jakob Ja det det der skal til, fik talt med en mekanikker igår, han sagde dæk skibet af, tag en vinkel sliber og skær, få lavet 2 nye rustfrie gevind stykker, med møtrikker, og låse skiver evt. lave et hul i toppen til en sikrings split. Tror de fra fabrikken har vendt det sådanne for sikre bolte ikke kunne falde ud.

• #4   21. dec 2014 Mekanikles det er ikke benet, men de gummi ophæng.

• #5   21. dec 2014 Spørgsmålet er om der er plads til at få gevindstykket på plads. Du kan måske nok vippe benet så langt ud, når begge ophæng er fjernet, at du kan få dem i. Kan bare huske, at det var lidt bøvlet uden benet af.

• #6   21. dec 2014 Der faktisk meget frihøjde mener det var over 40 mm men jeg skubber møtrikken ind 1.st. så stålet op med gevind og lås.
    Men nu mangler jeg naturligvis en lille vinkel sliber smiley

• #7   21. dec 2014 Du har ikke en lille dremel med skæreskive? Ellers koster en vinkelsliber ikke mange basører i Jem og Fix. Problemet er måske diameteren på skiven. Skal ikke være ret stor.

• #8   22. dec 2014 Jakob, ja det er lige der det opstår problemer, den billige fra jem og fix har jeg ( til at slibe klinger med på græs klipper) den er alt for stor. må på nabo/venne omgang

• #9   22. dec 2014 Jeg har lavet dette sidste vinter. Skær over med en vinkel sliber og så monterede jeg en ny bolt og fik drejet et nyt ophæng i alu da det originale gumme var udgået.

• #10   22. dec 2014 Søren, det bliver vejen frem. har fået købt de 2 ophæng. kr. 500,- pr. stk.
    skal spændes på med moment nøgle 6kg.
    og for det ikke skulle være helt nemt sprang 2 af de små bolte der holder huset på plads. det skønt at være båd ejer.

• #11   22. dec 2014 Tror jeg har et par bolte liggende. De knækker nemt. Alternativt skær op til mm gevind og smid et par metriske bolte i.

Kommentér på:
Adskille det her #HJÆLP#

Annonce