{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Vindspejl til Shakespeare {{forumTopicSubject}}

Hej,
jeg har en Shakespeare med et grimt vindspejl, og vil derfor gerne ha et nyt dertil. Har læst mig frem til at det sku kunne lade sig gøre selv at lave det.

Har set flere både magen til min med et vindspejl uden samleled, men hvis dette sku ku la sig gøre skal plexiglasset eller hvad der skal benyttes bøjes forholdsvis meget, nogen der har erfaringer hermed?

Mvh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjernelse af køkkenskab 1.200 kr.
  • Montage af vægophængt toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindspejl til Shakespeare
  • #1   11. nov 2006 Glem Plexiglas, og lav det i Polycarbonat.
    Det koster godt nok meget mere, men du kan ikke slå det i stykker med en hammer, og du kan nemt få det til at bøje rundt om båden, og uden samlinger og varmepistol.
    Ud over dette, revner det ikke når man saver i det. Mit vindspejl lavede jeg i Polycarbonat ( ca. 1200,- ), og vil frem over, aldrig bruge plexiglas.

• #2   11. nov 2006 ok, inde på

www.glas-direkt.dk

kommer stykket i polycarbonat ca. til at koste 400 kr hvis det skal være 300*2000mm.

men det er så 3 mm, hvilken tykkelse brugte du kim?

• #3   12. nov 2006 Yeps...3 mm er helt fin. Det brugte jeg også.
    At du kan få det til 400,- er billigt.

• #4   12. nov 2006 husk på det jo buer og hvis vindspejlet ikke er lodret, eller i flere stykker, skal det nok være bredere en 30mm
    polykarbonat eller lexan er jo nok vejen frem.. lavede et af plexiglas i sommers og det er revnet ved den ene skrue, det bliver imidlertid ikke skiftet før det går helt i stykker

Kommentér på:
Vindspejl til Shakespeare

Annonce