{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Knob og stik :-)
  • #1   23. jan 2020 Hey!


    Har lige et lille spørgsmål når man laver et flagknob er det så ligemeget hvad vej man vender løkken højre om eller venstre om???? Ved ikke om i forstår hvad jeg mener?


  • #2   24. jan 2020 Altså for mig ser det ud som om det er ligemeget hvilken vej man vender løkken så skulle der være styr på det ALT IORDEN


    Kenneth


  • #3   1. feb 2020 Flot, jeg ville nok have brugt et pælestik til fenderen, et dobbelt halvstik har det med at gå op når man belaster det uens.

    Kender du denne side? Der kan du se 3d animationer af de fleste knob http://knots3d.com/knots/da_da/ALL


  • #4   2. feb 2020 Altså sådan her nu er det et vidst et pælestik jeg har brugt???

    profilbillede
  • #5   2. feb 2020 Men er det ikke de knob og stik jeg har nævnt man bruger når man sejler???

  • #6   2. feb 2020 Jo, det er pælestik du har på sidste foto. Og ja, kan du de stik du nævner er du godt dækket ind.

    Jeg tænker du måske skulle købe et lidt bedre reb til at øve dig på? Gerne omkring 10mm i diameter, og gerne noget naturmateriale, (hamp, sisal) det er noget skønnere at lege med en kunstreb. Smut evt ned til den lokale skibsproviantering, der sælger de garanteret reb i metermål

    Og det er jo altid sjovt at lege med nye knob og knuder i de mørke vinteraftener. Jeg havde 4 1m langt hampereb ca 10mm diameter med på hytteferie i Sverige for et par år siden, det var populært blandt ungerne og de konkurrerede om hvem der kunne binde flest knob på tid.


  • #7   3. feb 2020 Ok fedt nok Per min ven smiley

Kommentér på:
Knob og stik :-)

Annonce