{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

hydralisk styring eller teleflex {{forumTopicSubject}}

hejsa er ved at sætte en 200 hk yam på en 18 fods fletcher fra 82..har ikke så meget erfaring med sådan opgaver endnu så ville lige høre jer..skal der monteres hydralisk styring eller vil jeg sagtens ku styre den med alm teleflex kabel..kan næsten godt regne ud hvad der ville være bedst men det er jo rimlig dyrt ...har sejlet med en 100 hk uden problemer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
  • Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
  • Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
  • Fældning af væltet træer 2.000 kr.
  • Oven repair 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hydralisk styring eller teleflex
  • #1   2. dec 2006 Hej.
    Normalt siger man at hydralisk styring er bedst egnet fra 150 og opefter.
    Jeg ville nok overveje at smide det på... Det er sgu så dejligt behageligt...

• #2   3. dec 2006 ok tak så må jeg jo nok hellere ud og investere nogen der ved hvor man kan købe sådan noget lidt billiger en den lokale bådhandler..det billigste jeg har fundet pt koster5800kr

• #3   3. dec 2006 Vil også anbefale dig hydralisk styring..
    Ikke sjovt hvis man fyrer den af og så den ikke er til at styre!!

• #4   3. dec 2006 Prøv diverse internet-auktionssider (ebay mv.) og se om du ikke kan finde noget der.

• #5   3. dec 2006 Enig i at en hydraulisk styring er mest behagelig.
    Men du får den bedste kontakt med motoren med en wirestyring.
    Jeg har sejlet medwirestyring på en 300 hk motor i flere år. Hvis man går lidt over i det ekstreme kan jeg selv godt lide wirestyring. Dog sejler jeg selv nu med en kevlarforstærket hydraulisk

• #6   17. dec 2006 Har selv lige fået hyd styring på, det er efter min mening en drøm i forhold til teleflex, i hyd styretøj sidder ventiler der vil låse for tryk "bagfra" så du ikke skal holde igen hvis motoren har tendens til at dreje til en af siderne ved en given hastighed. Dvs du bare kan slippe rattet når det går ligeud.

Kommentér på:
hydralisk styring eller teleflex

Annonce