{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af gaspatron i redningsvest
  • #1   20. mar 2020 på mine skrues de af,og tabletten der skal udløse dem sidder med en lille låsetap..
    HUSK at skifte tabletten, hvis de ligger i båden eller i en grab bag suger de fugt og udløses.. men det er som regel et sæt med patron og tablet samlet man køber...
    HUSK også at få de patroner der passer til volumen på vesten, der findes nogle forskellige størrelser alt efter vestens kg evne.


  • #2   21. mar 2020 Patronen er normalt påstemplet hvor meget den vejer når den er fyldt. Vægten på dem du erstatter de gamle med skal passe med de nye.
    Jeg plejer hvert at skrue dem af og veje dem og vægten skriver jeg på siden af dem med en sprittuds. På den måde ved man om de stadig er fyldte.


  • #3   21. mar 2020 Jeg havde en vest, der blev våd i utide, og pustede sig op.
    Den var nok 6 - 8 år gammel, så jeg lod den lige ligge oppustet til næste dag. Der var det halve af luften gået af. Det syntes jeg ikke var godt nok, så jeg købte 2 nye.
    Hvis man skruer patronen af, kan man puste vesten op med en cykelpumpe, og se om den holder tæt til næste dag.
    Jeg vejer også patronerne på en køkkenvægt hvert år.
    Mvh Allan


Kommentér på:
Udskiftning af gaspatron i redningsvest

Annonce