{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

brændstofsslamge kobling - hjææælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har 2 udfordringer jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har fået oplyst af sælger, at jeg har en mariner 2001, 15 hk 2-takt. Modelnavnet er enten: M100661313 eller 877547A 4. Begge tal står på en Merkat på motoren jeg har fotograferet - kan nogen bekræfte at det er den motor?

Jeg står med den udfordring at brændstoftilførelsen til motoren skal foregå via en 6 mm slange som er påsat, men den brændstofslange der følger med er en 8 mm med en “semi selvlavet” kobling.

Det ødelægger af gode grunde den 6 mm slange da koblingen er for stor og derfor skal moses ind og på kort tid ødelægger slangen. Billedet viser koblingen der er monteret 8 mm slange og den semi ødelagte 6 mm slange

Kan man få en kobling der kan koble en 6 og 8 mm slange sammen?

Derudover leder jeg efter manualen til ovenstående motor - kan nogen hjælpe. Mine Google skills er åbenbart ikke så gode som jeg troede.



Mvh Lars



Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  brændstofsslamge kobling - hjææælp
  • #1   10. maj 2020 Billede 1/2 af merkat

    profilbillede
  • #2   10. maj 2020 Billede 2/2 af merkat

    profilbillede
  • #4   11. maj 2020 Kan du ikke bare skifte slangen til ny 8mm fra begge sider, i stedet for det fusk der?

  • #6   11. maj 2020 @Jens S
    Har du er billede af koblingen? Jeg kan ikke finde et hunstik der passer ud fra de beskrivelser jeg har læst og jeg har virkelig ikke rodet med det her før. Så det er lidt nyt med de koblinger...

    Men enig i at det ser hjemmelavet ud.

    Skal kobles på denne studs


    profilbillede
  • #7   11. maj 2020 @David
    Jeg har forsøgt at påsætte en 8mm slange - men uden en kobling til det billede jeg har sat ind ovenfor, så virker det ikke. Men klart den nemmeste løsning. Så hvis nogle har den rigtige kobling fra motor —> til 8mm slange, så er det super


  • #8   11. maj 2020 @Jens
    Klistermærket på den anden side af motoren er desværre væk/ulæseligt kan du hjælpe med modelnummer ?


  • #10   11. maj 2020 Skal jeg ikke have andre dele end den der for at koble min 8mm brændstofslange på?
    Kan ærligt ikke lige se for mig hvordan den skal kobles sammen på motoren 🧐🤔


  • #12   11. maj 2020 @Jens

    Tak for det - må
    Prøve mig lidt frem med modelnummer.

    Men mange tak ! smiley


  • #15   11. maj 2020 @Jens
    For filan da - se nu snakker vi! det giver så meget mere mening nu 👍🏼
    Mange tak for hjælpen - håber nogle i Kbh ligger inde med det hanstik ! 👌🏼
    Og så skal jeg jo bare have fat i hunstikket man kan få alle steder .

    Mange tak igen - jeg er glad indtil videre !


  • #17   12. maj 2020 Så er varerne bestilt og så krydser jeg fingre for at det virker smiley

Kommentér på:
brændstofsslamge kobling - hjææælp

Annonce