{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Ny skrue??? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan se at emnet har været oppe før, men alligevel... Hvis jeg skal købe en ny skrue, hva anbefaler i så at man køber? Jeg har en Johnson 30 HK (2takt) fra 96, men kunne godt tænke mig at høre hva i evt kan anbefale, eller har gode erfarringer med. Det er dog lidt tricky, da jeg gerne vil have både en god topfart, men alligevel skal den kunne trække ski & tube... Hva gør man? Lader man standard skruen sidde på?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny skrue???
  • #1   4. dec 2004 Hvad gør du, hvad gør du?? Tja.. mulighederne er mange.

    Den optimale løsning er efter min mening, at du køber en propel til topfart, og har din nuværende til sjov og ballade. Men med 30 hk er det lige før at du også ville kunne trække vandski med "topfart-propellen".

    Men lad være med at købe de der pro-pulse-propeller, som kan justeres i stigning. Det er noget skrammel!


  • #2   4. dec 2004 Køb evt. den her fra dba.dk:

    Propel rustfri stål orig.quicksilver cleaver propel passer t.mercury/mariner 2-4takts fra 25-70hk fin stand ny pris 10.992, pris 2.500,-

    Link: (link fjernet)

    Fårk det var et langt link. Håber det virker! smiley


  • #3   22. jan 2005 Hvis prisen ikke er afgørende skal du ud og se på en SST (rustfri og original OMC).. Den vil helt sikkert give topfart og acceleration..

    Jeg tror at den vil ligge omkring 2000..


Kommentér på:
Ny skrue???

Annonce