{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

David A
David A
Tilmeldt:
8. jul 2020
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

Sumpen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er er nu, her inde, og har gang i den første sejler season, jeg har en welcraft 24 se Excel.

Sumpen på både er under motoren, er det normalt der oven på store rengskyld og meget blæst, står den del vand der, jeg har elektriks manuel pumpe til og tømme, men under mig bare over der stod vand når jeg ikke har været ude og sejle. ?
Nogle der kan hjælpe med det :)?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sumpen
  • David A
    David A Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #3   8. jul 2020 Tak for svaret smiley der er pumpe på,elektronisk, den er bare ikke automatisk, så den skal bare tændes. Men godt og høre det er normat, så er jeg mere rolig, jeg tømte den helt sidste gang jeg var der nu står der der nok et par litter gætter jeg på, skal den tømmes helt eller skal der stå lidt vand ? ( eller bare indtil pumpen ikke kan få fat mere)? smiley


  • David A
    David A Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2
    #7   9. jul 2020 Yess, jeg er med, tak det hjalp, der er et par utætte setder i kalecheeen, så der kommer i hvertfald noget ind der, ogs sikkert også andre steder. Jeg må ned og rende den igennem og se havd jeg kan finde, der er ikke brus på plat formen, så der kommer det i hverfald ikke fra:)

    Men der andre muligheder, mange tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Sumpen

Annonce