{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Lasse P
Lasse P
Tilmeldt:
7. jun 2020
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1

Ørnvik 510 Manual {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har for nyligt købt en Ørnvik 510 med en 60 hk mercury motor på.

Der fulgte dog igen manual med på nogen af delene. Er der nogen der ligger inde med manualen i PDF format, eller ved hvor jeg kan finde dem?

På forhånd tak.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ørnvik 510 Manual
  • #1   16. jul 2020 Har samme båd og motor hvad er det du vil vide jeg har heller ingen manual på hverken båd eller motor men gugler hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af

  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    jun 2020

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1
    #2   16. jul 2020 Jeg ville gerne have haft et ledningsdiagram, eller et troubleshooting afsnit.

    Når jeg slå nøglen til tænding giver den et "bip" som den plejer, men efterfølgende sker der intet. Der sker intet ved motoren, og den gør ingen tegn til at slå igang.

    Jeg har haft ladet på batteriet for at være sikker på det ikke var afladet, og har checket at afbryder ikke var slået fra. Jeg mistænker måske tændingslåsen, da jeg tidligere har lagt mærke til at den har haft en tendens til at "dreje med rundt" når man har forsøgt at starte motoren.


  • #3   17. jul 2020 Første hak er tænding hvor motoralarm gir et pip derefter drej nøglen et nøk videre og nu skal stateren køre med mindre dødmandsknap er påvirket eller den ikke står i frigear.Ledningsnettet er ikke nemt at overskue da det er sat sammen i Polen hvor båden også er lavet. Dog er ledninger fra nøgle og ud til motor en del af motorens ledningsnet



Kommentér på:
Ørnvik 510 Manual

Annonce