{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.805 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Stævnrør/aksel. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. Står med den udfordring at jeg har problemer med at bakke med min båd.. Til at starte med troede jeg at det var min Gearkasse. MEN! Kan se at akslen fra gearkassen og ned til stævnrøret snurrer fint og hurtigt om det er frem eller bak...
Der er som sådan ikke noget problem med at sejle frem. men når den sættes i bak. går skruen og akslen den sidder på langsomt selvom at akselen fra gearkassen til stævnrøret kører hurtigt?!

Hvad filen sker der? for jeg ved det vitterligt ikke...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Stævnrør/aksel.
  • #3   4. aug 2020 Det der ligger i det er at jeg kan se at akslen inde i båden snurrer hurtigt når den er sat i bak.. Men når jeg så kigger på skruen, snurrer den virkelig langsomt og i samme tempo, om jeg accelerer eller ej.... Har også været hoppet i vandet, for at dreje og rokke i skruen.. og den sidder fint fast, den hverken føles løs eller at der er noget galt . Så jeg er sku lidt på bar bund ^^

• #5   4. aug 2020 Jeg uploader lige en Paint tegning. smiley for jeg kan ikke se/forstå hvorfor det skulle eller kan være min gearkasse..da jeg kan se at den fint går i gear uden mislyde eller problemer.

• #6   4. aug 2020

profilbillede
  • #8   4. aug 2020 jeg må forsøge at afmontere skruen når jeg har fri i dag.. for jeg kan tydeligt se at akselen accelererer men skruen gør ikke og den "stang" den sidder på... og det er det der forvirrer mig.... ^^

men jeg ved heller ikke om akselen er 2 delt måske, på en eller anden måde.. er ikke super ekspert. og googel hjælper ikke da stort set hver båd er bygget forskelligt.. .

og bliver jeg ikke klogere i dag. må jeg få den på land og efterse den grundigt... afmontere gearkasse osv.. ^^

• #10   4. aug 2020 jeg må se hvad jeg kan gøre.. Jeg tager den op i weekenden så kan jeg også se gearkassen efter. for virke skal det! Og det er ikke så smart eller rart at sejle uden at kunne bakke ^^ men jeg siger tak for hjælpen indtil videre... Og har jeg flere spørgsmål eller søger råd. skriver på denne tråd igen . ^^

Kommentér på:
HJÆLP! Stævnrør/aksel.

Annonce