{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

René S
René S
Tilmeldt:
8. aug 2020
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5

Hul i motor benet {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har et spørgsmål, jeg har en påhængmotor 6.6 hk som jeg skulle til at renovere da jeg skulle igang med at slibe benet ned opdage jeg to huller i benet som ikke er der normalt. Nogle som har en Ide om hvorfor den tidligere ejer har boet de to huller?

Det skal siges at den motor sejler helt fanatiskm er dig bekymret for den ikke forsætter med det efter jeg har opdage de huller her


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hul i motor benet
  • René S
    René S Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
    #1   8. aug 2020

    profilbillede
  • René S
    René S Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
    #2   8. aug 2020

    profilbillede
  • René S
    René S Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
    #4   8. aug 2020 Tak for svaret Rasmus, jeg prøve faktisk at åbne ind til olie kammeret idag via bund proppen for at skifte olie, men kunne desværre ikke få den op så kunne ikke se om der er noget online på, Tak for råd jeg må lige ha købt noget plastisk metal og få det hul lappe


  • René S
    René S Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
    #6   8. aug 2020 Jeg har lige været ned og tjekke og det er ikke ind til motor olie, det hul nr 1 må være ind til udstødning, for jeg åbne til olie og den var helt fyldt, så jeg tømt det og skifte olie og intet kom ud af det andet hul kun der det skulle


  • René S
    René S Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
    #8   9. aug 2020 ja det kan godt være, det er en evinrude 6.6 vist fra sidst i 60erne.

    Det skulle os være mærkligt for den sejl 100 sømil i sidst måneden uden problemer, så tænke det var da godt nok heldigt hvis den havde holdt så langtid med et hul i benet ind til olien hehe


Kommentér på:
Hul i motor benet

Annonce