{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

90 hk Mercury fra 1991 sætter ud ved 3000 omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en båd med en 90 hk mercury. Ifølge sælger har den sejlet fint før sommerferien. Første gang vi havde båden i vandet sejlede den fuld gas i ca. 10 sek. siden har den ikke kunnet sejle mere end 2700-3000 omdrejninger, så sætter den ud og begynder at “4-takte”. Den går ikke ud og kan godt sejle på lavere omdrejninger men så snart den får gas begynder problemet. Der er renset og justeret karburator og skiftet tænding. Uden held.
Er der nogen der har oplevet noget lignende og har et bud på, hvad det kan være.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  90 hk Mercury fra 1991 sætter ud ved 3000 omdrejninger
  • #3   25. okt 2020 der er ingen begrænser. den sorte alarmboks er kun til at kontrollere buzzer og give alarm ved lav oliestand.
    kontroller kompression, gnist og tændingstidspunkt. smør tændkabler ind i vaseline. hvor meget tændingssystem har du skiftet? stator, cdi,spoler, ledninger,tændrør?

    prøv at pumpe på bolden mens i sejler og se om det hjælper,


Kommentér på:
90 hk Mercury fra 1991 sætter ud ved 3000 omdrejninger

Annonce