{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.495 visninger | Oprettet:

Skruestørrelse og type {{forumTopicSubject}}

Hej,

Hvilken størrelse skrue (stigning) sejler du med?
Er det 3, 4 eller 5 bladet - og er det alu eller stål?
Hvor stor og tund er båden og hvilken moter har den?

Sejler selv en 18 fods 1000 kg båd med 135 HK indenbordsmotor med en 3-bladet 19" aluskrue.
Giver hurtigt optræk og ca. 40 miles på toppen, men vil prøve en 21" for endnu højere topfart til sommer.

Kom med jeres erfaringer.....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skruestørrelse og type
Kommentér på:
Skruestørrelse og type

Annonce