{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Nyt loftbeklædning {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Jeg har med en god ven kastet mig ud i at fjerne vores gamle loft. Vi har købt noget nyt fra nettet. Helt standard dog uden skum. Vi blev anbefalet at lime det med Casco Flex. Vi kan simpelthen ikke få L*rtet til at sidde fast. Det er på vores Bayliner 2858. Det er kun indenfor og i loftet. Vi fik et tilbud på 60.000 som lyder helt vanvittigt??

Kender nogle et firma som kan lave det. Vi ligger i københavn.

Vh.

Martin Smith


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nyt loftbeklædning
  • #1   25. feb 2021 Da vi for MANGE år siden satte beklædning i vores båd den gang, der brugte vi biltemas lim på spray, det holdt sgu ! ! ! !
    Ellers kontaktlim, kan bare godt være lidt besværligt at rode rundt med, da det hæfter øjeblikkeligt de bliver sat sammen ( men så kan man jo tage det i små stykker ad gange, måske først i midten og der efter ud af i siden, tager lidt tid da det skal tørre lidt hver gang, men med lim kun i det område som sættes først og derefter lim på det næste og så vidre )
    Kontaktlim har også lidt flex så det ikke bliver løst af at båden vrider lidt...


  • #2   25. feb 2021 +1 til spray lim .
    Brugte jeg også i min gamle båd


  • #3   25. feb 2021 absolut ikke spraylim. du skal smøres casco Flex på og lade det tørre lidt før du montere beklædning. ikke for længe, ikke for kort. prøv dig frem med små stykker. det skal være helt rengjort og tørt før du smører limen på. 60.000 kan du godt lave en del for selv vil jeg mene. jeg skiftede i en 25 fods jeg havde. jeg blev tilfreds med resultatet. jeg brugte primært rulle. Når den rigtige tørretid blev fundet var det let at montere og tilrette før det limede

  • #5   25. feb 2021 jeg gjorde det om vinteren, men havde varme kørende i båden. ift tørretiden så er det sådan på gefühl ift temperatur og mængde

  • #6   25. feb 2021 Prøvede noget kontaktlim , kan ikke huske hvad det hed , i min inden jeg prøvede spraylimen . Det kunne ikke holde , og linnede fra og beklædningen faldt ned .


  • #7   26. feb 2021 Limen kan være svær at få til at hæfte når det er koldt.

    Husk også du skal bruge en lim/tandspartel.
    Jeg har lige brugt det fra Hellers uden problemer. Og brugte casco


Kommentér på:
Nyt loftbeklædning

Annonce