{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Jesper L
Jesper L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Probs med Suzuki 4-takter.. {{forumTopicSubject}}

Hey.. mit første indlæg !

Har fået til opgave at få min svigerfars påhængsmotor til at gå ordentligt.....

Den har været tabt i fjorden.. altså bare lige under vand, men grebet med det samme....

Motoren har været hos en lokal mand, som har renset div.
Men den vi lstadig ikke går ordentligt, og slet ikke i tomgang.

Jeg har haft karburatoren skildt af og renset den lidt, men alt så fint ud. Tjekket om der var gnist, hældt ny benzin med lidt karburatoralkohol i.

Motoren kan godt starte.. men går af h.. til... den vil ikke rigtig tage gassen. og får den ikke nok omdr. går den bare i stå... men den reagerer ret dårligt på gashåndtaget.....

Nogen bud?

Det er en Suzuki 4-takter... mere ved jeg faktisk ikke. er automekaniker.... og er ikke ret meget inde i bådmotorer. men ved da godt hvad der er hvad smiley

Linker lige til 3 billeder, så folk evt kan genkende den....

(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)

Spørg endelig, hvis i vil vide mere, så vil jag svare så godt jeg kan....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Probs med Suzuki 4-takter..
  • #1   27. feb 2007 lyder som om den får for lidt luft... men du har vel haft startet den uden filter når nu du er mekaniker

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    feb 2007

#2   27. feb 2007 filteret er bare sådan et groft et af "ståluld" som sidder i karburatoren....

• #3   27. feb 2007 har i skiftet olie? den kan jo have svært ved og piske mayonæse rundt. (går ud fra det er en lille motor)

• #4   1. mar 2007 Kørte motoren da den blev tabt - du kan have en bukket plejlstang eller andre motorskader

har du lavet en kompresionstest?

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    feb 2007

#5   1. mar 2007 Motoren gik vist da den faldt i vandet.. men blare i tomgang..

og ja selvf er der skiftet olie... tror også jeg vil årøve at se efter falsk luft....

men takker for svar indtil videre... modtager gerne flere/mere hjælp smiley

• #6   2. mar 2007 hvis du er automekaniker kunne jeg da ikke forestille mig at det skulle volde dig så mange problemer... en motor er jo en motor princip-mæssigt

• #7   2. mar 2007 du skal nok gå alle ind stilinger efter det lyder som om at tændingen har flyttet sig eller som en siger bukket noget det kan godt ske når den lige plusselig bliver bramset fra ca1000 omd til 0 på en halv om gang har set en gamel motor den hade revet noten over ved sving hjulet så tændingen stod helt hen i vejet det var sket på samme måde den hade også været under vand

Kommentér på:
Probs med Suzuki 4-takter..

Annonce