{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.901 visninger | Oprettet:

Jacob J
Jacob J
Tilmeldt:
8. jan 2005
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21

Glasfiber spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg kom lige til at tænke på om man kunne lave en glasfiber båd selv og så har jeg lige et par spørgsmål vedrørende glasfiber og den bearbejdning.

1. Hvordan former man f.eks. en båd? Skabeloner osv?

2. Hvad koster glasfiber og hvor meget skal man bruge?

3. Hvilket udstyr skal man have for at kunne forme en båd eller lign?

4. Hvilke andre ting skal man vide før man begynder på at lave sig selv en båd?

Håber der er nogle der kan komme med et par svar til mig..

Mange tak på forhånd

Mvh. Jacob J


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Glasfiber spørgsmål
  • Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #1   10. jan 2005 Mange gange tak for den uddybende tråd, dejligt at se (bliv ved..)

    Jeg vil beskrive hvilket budget vi råder over og hvad vores mål er i den anden tråd med kabinebåden.

    Jeg kan se at det kræver lidt mere end jeg lige havde regnet med. Nu har vi dog en bådbygger i byen der et par gange om måneden sætter en båd tilsalg. Måske skulle man tage hen og se hele proceduren derhenne for at få et overblik.

    Jeg tror vi dropper det med at bygge en båd selv, vi har mulighederne for at få tegningerne godkendt hvis vi bare selv laver dem, men jeg tror lige vi venter lidt indtil vi måske har sat en anden båd istand inden.

    Tak for svarende..


  • #2   9. mar 2005 Så er glasfiber også noget giftigt stads... hedder det ikke eproxy det man smøre det på med... Jeg mener man skal ha proxy licens for at få det? og så er det vidst også halvdyrt...

    Jeg er selv igang med ombygning af en lille jolle, og det er noget vildere end jeg regnede med... Lanterne føring er jo ikke sikkert du skal ha, hvis båden er under 10 fod... Er det nok med en lygte


  • #3   10. mar 2005 Det var polyester det hes smiley : D... Det er nogret kradsbørstigt skidt - Det kan jeg huske

Kommentér på:
Glasfiber spørgsmål

Annonce