{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

volvo aq 130 c start problem {{forumTopicSubject}}

har lige renoveret den totalt alt der bevæger sig er skiftet karburatore renoveret nye tændrør platiner top stykke renoveret tændkabler skiftet så kom den store dag hvor den skulle startes op nej hvor er jeg spændt pumpe benzin op sætte strøm og vand på og starte 15min senere stadig ikke en prut se efter gnist jo den er der se efter benzin jo det kommer også prøve igen så kommer den pluseligt starter og hoster lidt og køre så ca 10 min så stopper jeg den skifter olie og vil prøve at starte igen det har jeg nu prøvet på i 2 dage den vil bare ikke i gang igen jeg har rodet med tænding den lader til at være ok set efter karburatore det lader også til at være ok hvad kan der være galt det virker som om den drukner men der er gnist på tændrørene og tændningen erstillet efter bogen karburatorene er justret efter bogen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  volvo aq 130 c start problem
  • #1   11. mar 2007 Hvordan ser tændrørene ud efter du har prøvet at starte? Er de fugtige, dvs. kommer der brændstoff i cylinderen?
    Kunne det være at karburatoren hænger og drukner den?


  • #2   11. mar 2007 ja de bliver fugtige men hvis den hænger ville den så ikke løbe over og begynde at dryppe

  • #3   12. mar 2007 Har du målt kompressionen efter du har skiftet toppakningen?


  • #4   12. mar 2007 prøv og pil karburatoren af og start den på diesel start og se om den starter lige med det samme, for hvis den gør det er det sansynligt din karburator der har en fejl. hvis den ikke starter kan det være dine tændkabler den er galt med, der er nogle kabler der ikke dar den bedste forbindelse mellem kablet og tændrøret.
    (jeg går du fra det er de rigtige tændrør der er stoppet i) held og lykke med fejl findingen


  • #5   12. mar 2007 det er i dag en solskinds dag det var et sæt platiner med fejl på da de blev byttet var der liv har nu kørt i 3 timer med flere stop og start uden problemer så man kan sige at selv om at det er nyt er det ikke sikkert det virker men nu køre det der udaf

Kommentér på:
volvo aq 130 c start problem

Annonce