{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.719 visninger | Oprettet:

Vurdering: 50 HK Johnson {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg er ved at kigge på en påhængsmotor, men ved ikke om den er for dyr.
Der er tale om en Johnson 50 HK, Powertrim fra 1992.
Motoren står ved en forhandler til 16-17.000.-

Er det for meget, eller er den det værd?

/Stephan


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering: 50 HK Johnson
Kommentér på:
Vurdering: 50 HK Johnson

Annonce