{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Evinrude {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Har en Evinrude 70hk 4takter fra 99.Er jo egentlig en Suzuki. Starter og kører perfekt op til Ca 2500 omdr. Når den for mere gas, kører omdr op og ned hurtigt hele tiden. For den fuld gas dør den hurtig indtil omdr igen er tilbage på de omkring de 2500 omdr. Har skifter filtere og bold. Der er ikke vand i benzin og den køler som den skal. Har og kender ingen i nærheden der har en tester. Er der nogen der evt har haft ligende problemer, eller evt kan hjælpe. Hilsen Henning Bor på sydfyn.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Evinrude
  • #2   5. jun 2021 Hej Rasmus. Havde den samme tanke. Nu må vi se om andre evt har andre bud.


  • #3   5. jun 2021 I manualen for min motor står der at hvis der er lavt olietryk eller manglende køling, så vil motorstyringen begrænsede omdrejningerne til 2500rpm.

    Så olietryk, temperatur sensorer måske?


  • #5   11. jun 2021 Det kan jo være mange ting men inden du roder for meget med det så tag en snak med Finn Hansen som har Evinrude.dk 25398840 har har repareret Evinrude i det meste af sit liv og han har sikkert et godt bud på hvad fejlen kan være og plejer at være flink til at hjælpe


  • #7   20. jun 2021 Tak for jeres hjælp. Jeg giver Finn et kald og høre om han kan hjælpe

  • #8   2. jul 2021 Lige en Update på min evinrude. Jeg kontaktede Finn fra Køge , og han hjalp mig med de problemer der kan være med sådan en. Det er jo en suzuki når alt kommer til alt. Problemet lå i frigears kontakten, når den sættes i gear skal kontakten fortælle styringen at den rolig kan give gas, men hvis den ikke virker korrekt hele tiden, tror styringen at den stadig er i frigear, og så vil den ikke tage gas. Bøvlede temmelig meget med den, men nu virker det. Så tak for hjælpen Hasse👍

  • #9   2. jul 2021 Hej Henning
    Det er da dejligt at kunne hjælpe men det er altid det bedste at kontakte en fagmand for når man spørger herinde får man desværre mange gange meget forkerte svar som er mere til forvirring men jeg er da super glad på dine vejne fordi du nu igen kan komme ud på vandet og nyde livet
    Rigtig god sommer til dig og din familie


Kommentér på:
Evinrude

Annonce