{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

DIY Kaleche guide {{forumTopicSubject}}

Jeg lavede for "mange" år siden en guide, som hjælp til dem som selv havde lyst til at gå i krig med at sy en ny kaleche..
Den var faktisk uploadet herinde, som et fotoalbum..
Den er desværre gået tabt..
Hvis der er interessere for det, vil jeg meget gerne lave en ny guide, hvor jeg beskriver diverse teknikker osv, i billeder samt tekst..
Jeg har for kort tid siden lavet 3 albums herinde, hvor jeg viser lidt af det jeg har lavet de sidste 20 år..
Det er ment som inspiration samt mulighed for at se lidt forskellige måder det evt. Kan laves på..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  DIY Kaleche guide
  • #1   25. aug 2021 Det ville da være spændende at følge. Har du eksempler på en kaleche på en styrepult?

  • #2   25. aug 2021 den guide til kaleche har jeg ledt efter så det vil være godt hvis den kom op igen smiley

  • #3   25. aug 2021 Jeg har lige umiddelbart "kun" de billeder jeg har oploadet i de tre albums... Desværre...
    Ja, der er faktisk flere der spurgt efter det album jeg tidligere har lavet...
    Det er desværre gået tabt...
    Men men, så laver jeg da bare et nyt..


  • #4   25. aug 2021 Det ville være super med en vejledning.

    Jeg lavede engang en havnekaleche i nogle oilskin jeg havde fået. Det så brandgodt ud. lige indtil det regnede og blev varmt. Så krympede det så meget at jeg var nødt til at skære det af båden 🙉


  • #5   25. aug 2021 Det ville være mega fedt og taget imod med kyshånd. Vil gerne lave en ret enkel kaleche til min båd, eller nærmere sider til en Bimini top, men er i tvivl om hvordan man former det så det sidder bedst muligt. Har endda købt stoffet men er ikke kommet videre grundet manglende know how. Laver du stadig kalecher selv? Hvis nu man gik død i det og ville betale sig fra det? ☺️

  • #6   26. aug 2021 Ja det ville være super med en sådanne guide. Jeg har samlet en del videos på you tube, som kunne være en suplement.
    Se dette link:
    https://www.youtube.com/watch?v=aF7i-iAgzZc&list=PLHPI281j_8Gn0COh6q2o4rVjsseAIvtfR



  • #7   26. aug 2021 Mange tak.. Det lyder som at i godt kan bruge en ny guide....
    Der går lige noget tid inden jeg har noget klar....
    Men, i er selvfølgelig alle sammen velkommen til at spørge om alt hvad i har lyst til...
    Jeg er her kun for at hjælpe....
    Lige pt. Er jeg faktisk lidt på udkig efter et par både som jeg kan bruge som "fotomodeller"..


  • #8   26. aug 2021 Hvad vil det mon koste (bare sådan helt cirka cirka) at lave 4 sider til en Bimini top. Jeg har selv stoffet hvis det er. Så man kan sige at stativet er på plads og toppen er der også.

  • #9   26. aug 2021 #8 Anders T...
    Jeg har lige sendt dig en besked...


  • #10   27. aug 2021 Det er altid spændende at se godt håndværk udført, både hvis man selv skal igang og hvis man blot vil se hvordan det skal gøres.

    Jeg synes det er et super initiativ Kalechemager, tak for det


  • #11   21. sep 2021 Mangler en som er frisk på at stille sin båd til rådighed, som "fotomodel"...
    Kunne du bruge en kaleche, sprayhood, havnecover mm, så vil jeg gerne bruge det til at lave mine fotoalbums....
    De eneste krav er at båden skal kunne trailers her til sydvest Jylland når det skal laves....
    Skriv endelig, så snakker vi om det....


  • #13   1. okt 2021 Fedt tilbud. Jeg gad godt men står midt i total om og tilbygning så der er bare ikke nok timer i døgnet pt.
    Håber nogen slår til for det lyder som et kanon tilbud. ☺️🤞


  • #14   1. okt 2021 Ja nu har vi jo ikke hørt hvordan tilbuddet lyder, såå hvor godt det er står jo lidt hen i det uvisse. Og om der er krav til hvilken båd type det drejer sig om er heller ikke givet.
    smiley


  • #15   14. okt 2021 Slet ikke nogen der er friske på at stille båd til rådighed, så der kan lavet et fotoalbum?
    Mærkeligt... det var ellers en god chance for at få lavet en lækker ny kaleche, til billige penge.... samt få vist sin båd frem....
    Har plads til båden i en hal lige nu!!
    Men der kommer snart en sejlbåd derind, så er løbet kørt...
    Jeg kan såmænd lave en lækker ny kaleche til alle både, men er kun interesseret i at lave til både som Jan stå.hos mig imens....
    Speedbåde, motorbåde, joller, trollingbåde osv osv....
    Kaleche, sprayhood, trollingkaleche, havnevcover, kørecover osv osv....


Kommentér på:
DIY Kaleche guide

Annonce