{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

torben m
torben m
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Kawasaki 750 ss xi problemer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt mig en gammel vandscooter hvor motoren skulle renoveres. Jeg har så fået den boret op, sat nye stempler og diverse dele i. Den kan sagtens starte når man giver den en lille snaps i karburatorerne men kan ikke selv suge benzinen op.. Karburatorerne har været adskilt og tjekket i forbindelse med renovering af motoren, og jeg kan ikke forestille mig det er der problemet ligger.. Jeg er lidt i tvivl om hvordan diverse slanger skal kobles på tanken, og søger derfor en manual til den. Jeg har manual fra stand up jetskien som jeg har benyttet til adskilelse og samling af motor, men med brændstofsystemet er den ikke ens. Hvis der er nogen kawa eksperter derude vil jeg være meget taknemmelig for råd og eventuelle løsninger på problemet.. Det skal lige siges det er en årgang 94.. Mvh Torben Møller

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki 750 ss xi problemer
  • #1   12. jul 2015 mikuni cabo, puls linie fra krumtapshus til endedæksel på cabo hvor der står puls, benzin fra tankhane gennem forfilter skal sidde på nr 2 blok ved benzinpumpen lige bag ved puls pladen som er nr 1 retur til tanken sidder på selve cabo huset.

kiethen cabo er opbygget på samme måde men retur sidder typisk på venstreside i top af cabo huset.

du kan sagtens have lavet en fejl inde i benzin pumpen, evt en flæket puls plade, eller en bøjet retur plade ( de 2 runde med et sort gummi i midten).

sig til hvis du mangler cabo dele, jeg har kassevis af nye rep kit liggende

Kommentér på:
Kawasaki 750 ss xi problemer

Annonce